Pravidlá pre vrátenie tovaru a platieb

 

Vrátenie tovaru alebo reklamácia

Nevyhovuje Vám kurz, ktorý ste si vybrali? Prípadne máte vážne ochorenie a nemôžete sa školenia zúčastniť? Netreba sa báť, také veci sa stávajú. Do 14 dní môžete požiadať o vrátenie peňazí. Výmena kurzu za iný kurz nie je možná. Ak máte záujem o iný druh kurzu, je potrebné si vytvoriť novú objednávku.

 

  1. Ak by sa vyskytli akékoľvek problémy, jednoducho zavolajte na +421 905 792 426 hneď, ako si objednávku vytvoríte a vysvetlite, že prečo chcete kurz vrátiť, prípadne reklamovať. Môžete nás tiež kontaktovať e-mailom na adrese denisakurtiova@zoznam.sk
  2. Výmena, alebo vrátenie kurzu sa nevzťahuje na:
  • Nie je možné vrátiť peniaze po úplnom vyškolení sa, tj. ak klient absolvuje školenie aj s príslušným certifikátom a materiálmi k danému školeniu, nie je možné vrátenie peňazí za kurz, ani výmena príslušného kurzu za nový.
  • V prípade nevyhovujúcich termínov školenia viac ako 2 mesiace po uhradení, je možné požiadať o vrátenie peňazí formou reklamácie/vrátenia.
  • Ak Vás zastihne vážna choroba (onkologické ochorenia, porážka, atď.) platí 14 dňová lehota pre vrátenie peňazí za príslušný kurz.
  • V prípade klasického ochorenia je možné presunúť termín školenia individuálne, a nájsť pre Vás vhodný termín. V takomto prípade reklamácia/vrátenie peňazí nie je možné.
  • Vrátenie finančných prostriedkov za kurz: Vrátenie platby je možné spracovať až po vypísaní tlačiva a odoslania na denisakurtiova@zoznam.sk. Hneď ako nám bude tlačivo doručené, peniaze Vám budú vrátené do 10 pracovných dní. Tlačivo Vám zašleme pri kontaktovaní o vrátenie.
  • Z titulu správneho spracovania a zamedzenia prípadných nedorozumení, pokiaľ má zákazník záujem o výmenu kurzu, tá sa robí iba formou dobropisu a vrátením finančnej čiastky za kurz na účet klienta. Pokiaľ si chce klient za kurz vybrať iný kurz, musí si vytvoriť v systéme novú objednávku.

 

V prípade otázok nás prosím kontaktujte na čísle +421 905 792 426.